فعالیت مساجد به صورت ملموس نمایش داده شود

فعالیت مساجد به صورت ملموس نمایش داده شود

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
آیت الله دژکام گفت: باید امور مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان خیلی جدی ورود پیدا کنند و فعالیت مساجد به صورت ملموس نمایش داده شود و نباید فرصت ماه مبارک رمضان را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 14 اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: باید امور مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان خیلی جدی ورود پیدا کنند و فعالیت مساجد به صورت ملموس نمایش داده شود و نباید فرصت ماه مبارک رمضان را از دست بدهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه مساجد باید فعالیت خودش را به خوبی انجام دهند، تاکید کرد: باید شیراز در ایام میلاد امام زمان (عج) بدرخشد.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: اگر مساجد ما بتوانند فضایی ایجاد کنند تا از زائران نوروزی استقبال کنند و باعث تشویق زائران شوند که هم گردشگری مذهبی تقویت شود هم زائران هم حضور یابند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس هم پیشنهاد داد شهر شیراز در روز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) تعطیل شود، افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها به خوبی گرفته شود و برنامه جامع استانی در خصوص میلاد امام زمان (عج) داشته باشیم.

این گزارش می افزاید: «سید موید محسن نژاد»، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس هم گفت: صلوات خاصه حضرت «شاهچراغ (ع)» در فهرست میراث ناملموس ثبت شده و پیشنهاد می شود صلوات خاصه در ابتدای جلسات ادارات پخش شود.

پایان پیام/ 130