فعالان فرهنگی کانون «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شدند

فعالان فرهنگی کانون «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شدند

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
مقتدری گفت: در آیینی از ۱۷۰ نفر از فعالان مسجدی کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش تجلیل شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: به منظور پاسداشت تلاش ها و پشتکار بچه های مسجد در عرصه های مختلف، آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به اینکه در این آیین از بچه های مسجد که در مدت سال های اخیر در کنار کانون بوده و در فعالیت های مختلف حضور داشتند،‌قدردانی شد، افزود: این برنامه 14 اسفندماه و در آستانه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار و از بچه های فعال این کانون فرهنگی و هنری تجلیل شد.

 

وی به جزییات برگزاری آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس و اجرای برنامه هایی همچون پخش کلیپ از روند مرمت و بازسازی مسجد «امام رضا (ع)» و اجرای برنامه سر نوازی توسط مرشد دراجی انجام شد.

 

مقتدری ادامه داد: سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر گراش، پخش کلیپ گفتگو با برخی شهروندان در مورد فعالیت مسجد و کانون، پخش کلیپ از فعالیت های کانون، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و تجلیل از فعالان مسجد و کانون فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تلاش بچه های مسجد در امر خدمت رسانی به محرومان و مستمندان و همچنین در برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: در این برنامه که با حضور بچه های مسجد و خانواده آنان برگزار شد، از ۱۷۰ نفر از فعالان مسجدی در این کانون فرهنگی و هنری تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 691