کانون ها رکن فرهنگی مسجد هستند

کانون ها رکن فرهنگی مسجد هستند

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سقاء گفت: تشکیل کانون ها در مساجد یک رویداد بزرگ برای جبهه فرهنگی با محوریت مساجد باشد و توانست به عنوان رکن فرهنگی مسجد معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (25 آبان ماه) در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تشکیل کانون ها در مساجد یک رویداد بزرگ برای جبهه فرهنگی با محوریت مساجد باشد و توانست به عنوان رکن فرهنگی مسجد معرفی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه و رخنه های فرهنگی در کشور موجب تشکیل هسته های فرهنگی با عنوان کانون های مساجد شد و تاکنون فعالان این عرصه توانسته اند به عنوان سربازان جبهه فرهنگی فعالیت متناسبی داشته باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: راه اندازی سامانه های بچه های مسجد در سال های اخیر با هدف نشان دادن نقش و جایگاه کانون های مساجد به عموم جامعه و اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی مساجد انجام شده است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: همکاری و همیاری کانون های مساجد با سایر دستگاه های اجرایی استان با هدف الگوسازی در برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های ابتکاری است و این مهم می تواند به جلوگیری از موازی کاری در برنامه های فرهنگی منجر شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: آمادگی کامل برای تعامل کانون های مساجد و تبلیغات اسلامی استان وجود دارد تا کارکردهای فرهنگی مساجد بیش از پیش در بین عموم جامعه تبیین شود.

 

وی اذعان داشت: مقابله با جنگ نرم دشمنان با محوریت مساجد یکی از افتخارات فعالان کانون های مساجد است که توانسته با اجرای برنامه های فرهنگی حضور نوجوانان و جوانان را در مساجد افزایش دهد.

 

سقاء عنوان کرد: فعالیت در فضای مجازی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری از دیگر افتخارات فرهنگی فعالان کانون های مساجد است.

پایان پیام/ 365