تقدیر از مروجان کتابخوانی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

تقدیر از مروجان کتابخوانی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸
حاجی‌زین‌العابدین برگزاری جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» به دلیل افزایش قیمت کاغذ را دشوار دانست و گفت: هر قدر استقبال مردم از کتابخوانی بیشتر شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،، «محسن حاجی زین العابدین» در اختتامیه ششمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» که امروز در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی موجب گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور شده است، گفت: هدف ما در برگزاری جشنواره محدود به افزایش آمار کتابخوانی در کشور نیست بلکه هدف اصلی ما ارتقای بینش و سطح آگاهی های مردم است.

 

دبیر ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در حالی که هزینه های کاغذ و چاپ در کشورمان افزایش یافته است، بسیار دشوار است ولی ما این کار را با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی جمعی از علاقه مندان به فرهنگ و ادب انجام می دهیم.

 

وی اضافه کرد: ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی شامل بخش های افراد، گروه ها، نهادها و نگاه ویژه است.

 

حاجی زین العابدین تصریح کرد: نهادهای دینی و فرهنگی و مردم نهاد مهمترین نقش را در افزایش استقبال عموم مردم از کتابخوانی دارند.

 

وی تاکید کرد: هر چقدر استقبال مردم از کتابخوانی بیشتر شود، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در کشور خواهیم بود.

 

پایان پیام/ 397