ظرافت، دقت و عدالت؛ معیار انتخاب برترین‌ها در ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

ظرافت، دقت و عدالت؛ معیار انتخاب برترین‌ها در ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸
منجزی اعلام کرد: داوران ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی ظرافت، دقت، حساسیت و عدالت را در انتخاب افراد و گروه های برگزیده رعایت کرده‌اند البته معتقدیم همه افراد در حوزه کتابخوانی شایسته تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،، «فرمهر منجزی» در اختتامیه ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی که امروز (شنبه، 25 آبان) در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد با اشاره به افزایش استقبال عمومی از این دوره از جشنواره، گفت: شاخص هایی برای ارزیابی در نظر گرفتیم که داوطلبانه بودن فعالیت ها، قابلیت الگوبرداری، سادگی و مردمی بودن مهمترین این شاخص ها بود.

 

عضو هیئت داوران ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی افزود: این جشنواره شامل شناسایی و تقدیر از افراد، گروه ها و نهادهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور و همچنین بخش مهم نگاه ویژه است.

 

وی ادامه داد: داوران ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی ظرافت، دقت، حساسیت و عدالت را در انتخاب افراد و گروه های برگزیده رعایت کرده اند البته معتقدیم همه افراد در حوزه کتابخوانی شایسته تقدیر هستند.

 

منجزی یادآور شد: برگزیدگان ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی از سراسر کشور انتخاب شده اند که نشان دهنده علاقه مندی مردم شهرها و روستاهای مختلف کشورمان به ترویج فرهنگ کتابخوانی است.                                                                                                        

 

 

 

پایان پیام/ 397