۴۰ تن گوشت قرمز بین آسیب دیدگان کرونای خراسان جنوبی توزیع شد

۴۰ تن گوشت قرمز بین آسیب دیدگان کرونای خراسان جنوبی توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام سبزه کار گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۴۰ تن گوشت قرمز به همت بچه های مسجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری، بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (۱۵ اسفند) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهارداشت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سایت بچه‌های مسجد در قالب ۴۸ عنوان برنامه در سه شبستان و ۱۲ رواق در حال انجام است.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توزیع کمک‌های مومنانه و همیاری بچه های مسجد با آسیب دیدگان کرونا در طول این دو سال، افزود: انجام فعالیت‌ها در این چارچوب باعث شده است که رقابت سالمی بین فعالان کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور و نقاط مختلف شهری و روستایی رقم بخورد.

 

وی ادامه داد: قریب به ۴۰ تن گوشت قرمز در ایام شیوع کرونا بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد که برخی از جامعه هدف،‌ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان در تمامی شهرستان‌ها بودند.

 

حجت الاسلام سبزه کار به مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی پیشنهاد داد در بحث توزیع گوشت، هم افزایی انجام شود و با مشارکت این دو دستگاه، زمینه توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان آبرومند استان فراهم شود.

 

وی همچنین به بحث برگزاری آموزش هنر در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها به صورت رایگان ویژه اقشار محروم برگزار شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد و برخی از جامعه هدف کمیته امداد نیز در این کلاس‌ها شرکت کردند.

 

وی خواستار اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم برای تقدیر و قدردانی از نخبگان، خانواده معظم شهدا و ... مجموعه کمیته امداد خراسان جنوبی شد.

 

«محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه مساجد باید محور تمامی برنامه‌ها قرار گیرند، افزود: اگر مساجد محوریت قرار گیرند،‌ بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی برطرف می شود.

 

وی همچنین به فعالیت مراکز نیکوکاری در جوار مساجد نیز اشاره کرد و گفت: تلاش شده است کمک‌ها از طریق این مراکز و با محوریت مسجد به دست نیازمندان و افراد آبرومند برسد.

 

پایان پیام/ 70