کانون های فرهنگی هنری برای حفظ نخگان در سنگر مسجد برنامه داشته باشند

کانون های فرهنگی هنری برای حفظ نخگان در سنگر مسجد برنامه داشته باشند

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
قبادی بیان کرد: نخبگان به خاطر نقش موثر در پیشرفت و آبادانی، ثروت ملی به شمار می روند، بر همین اساس کشورهای پیشرفته با تمامی ابزارهای تبلیغاتی و تشویقی درصدد جذب این قشر هستند کانون های مساجد برای حفظ این نخبگان در سنگر مسجد برنامه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عمران قبادی» امروز(۱۵اسفند) در دیدار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری به فعالیت کانون در بحث رواق همدلی اشاره و اظهار کرد: در بحث امداد رسانی به بیماران کرونا و تدفین و تغسیل اموات کرونایی بچه های مسجد خوش درخشیدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک شهرستان قائم شهر با بیان اینکه آرین غلامی شطرنج باز معروف از نخبگان این کانون است، گفت: نخبه سوزی نباید صورت بگیرد این نخبه ورزشی استان با حریف خود از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و با رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفتگو داشتند.

 

قبادی بیان کرد: نخبگان علمی، قرآنی، ورزشی و... به خاطر نقش موثر در پیشرفت و آبادانی، به عنوان ثروت ملی به شمار می روند، بر همین اساس کشورهای پیشرفته با تمامی ابزارهای تبلیغاتی، تشویقی مادی و معنوی درصدد جذب و حفظ این قشر آینده ساز هستند کانون های مساجد در سطح کلان باید برای حفظ این نخبه های در سنگر مسجد برنامه ریزی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در بحث آموزش دانش آموزان نیز بچه های این مسجد به ورود کرده اند، گفت: انتظار می رود صدا و سیما برای پوشش و انعکاس برنامه های کانون های مساجد همراهی نمایند.

پایان پیام/ 286