لزوم چاره اندیشی برای عدم همراهی هیات امنا مساجد با اعضای کانون های فرهنگی هنری

لزوم چاره اندیشی برای عدم همراهی هیات امنا مساجد با اعضای کانون های فرهنگی هنری

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام مختاری با تاکید براینکه دغدغه اعضای کانون فرهنگی هنری تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگ است، خواستار حل مشکلات بچه های مسجد با هیات امنای مسجد شد و گفت: متاسفانه برخی از هیات امناها به جهت کهولت سن با جوانان همراهی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «هادی مختاری» امروز( ۱۵اسفند) در دیدار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری با بیان اینکه با حمایت و همکاری بچه های مسجد در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهما حائز رتبه شده ایم، اظهار کرد: مشکلات مالی در همه دولت ها وجود دارد و فعالیت های مسجد با کمک مردم و خیرین درحال اجرا است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گل چال سر نکا با بیان اینکه در بحث تزریق سرانه فرهنگی به مساجد متاسفانه نارضایتی هایی وجود دارد، افزود: انتطار میررود بودجه فرهنگی برای فعالیت های مسجدی تخصیص یابد.

 

وی به عدم همکاری هیات امنا با بچه های مسجد در برخی از مساجد اشاره و بیان کرد: دغدغه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگی است و امید می رود هیات امنا با این فعالان مسجدی همراه و همدل باشند.

 

مختاری با بیان اینکه تنوع بخشی به فعالیت های کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع) با هدف جذب حداکثری نوجوانان به جوانان به مسجد در دستور کار قرار دارد، گفت: همچنین برنامه های گروه نمایشی این کانون با محوریت مسجد و با حضور مردم، ارکان کانون و امام جماعت محله برگزار می شود تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه اثرگذار باشد.

پایان پیام/ 286