اقدامات کانون فرهنگی هنری سجادیه در بحث مقابله با کرونا پای اقشار مختلف را به مسجد باز کرد

اقدامات کانون فرهنگی هنری سجادیه در بحث مقابله با کرونا پای اقشار مختلف را به مسجد باز کرد

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
احمدی گفت: بچه های کانون سجادیه آمل در تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، بسته های معیشتی اقدامات ارزشمندی انجام داده اند و بسیاری از افرادی که با مسجد فاصله داشتند الان به جهت اقدامات جهادی این کانون در مقابله با کرونا از فعالان مسجد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدباقر احمدی» امروز (۱۵اسفند) در دیدار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری با بیان اینکه دغدغه همه فعالان مسجدی مالی نیست، اظهار کرد: خیرین بدون چشم داشت کمک های خوبی برای انجام فعالیت های مسجدی دارند.

 


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل با بیان‌ اینکه فعالان مسجدی در این کانون دلی و خودجوش پای کارتحقق منویات رهبری هستند و برای تداوم فعالیت هایشان چشم انتظار همراهی مسئولین هستند، گفت: بهادادن به جوانان مهم و ضروری است.

 

 

احمدی با بیان اینکه نیروهای جهادی این کانون از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی دقیق در دو بخش برادران و خواهران وارد عمل شدند، افزود:بچه های این مسجد در تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، بسته های معیشتی اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

 

 

وی با بیان اینکه مسجد فقط برای اقامه نماز نیست، افزود: اقدامات این کانون در بحث مقابله با کرونا پای بسیاری از اقشار مختلف را به مسجد باز کرد.

 

 

احمدی یادآورشد: این کانون به جهت فعالیت های موفق در بحث رزمایش کمک مومنانه برای چند سال متوالی از منتخبین رواق همدلی رویداد ملی فهما اعلام شده است.

پایان پیام/ 286