دیدار رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با خانواده شهید جعفری

دیدار رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با خانواده شهید جعفری

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد، رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همچنین مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با خانواده شهید «جعفری» دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین براتی»، امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «محسن جعفری»، با اشاره به اینکه مستندی در مورد، این شهید پخش مستند شد، گفت: سختی ها برای خانواده شهید است.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه برادر من از جانبازان شیمیایی است و بیشترین زحمت به دوش مادر بود، اظهار کرد:‌ علاقه جوانان مسجد به این شهید عزیز، نشان از صفا صمیمیت شهید دارد که باعث علاقه شده است خیلی کوچکتر از آن هستیم در مورد شهدا صحبت کنیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «حسین امیدی»، هم گفت:‌ بچه های مسجد از شهید جعفری به عنوان انسانی بزرگی بود، عمر با برکت و پر خیر داشت.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس با یادآوری این مطلب که بچه های مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» مستمر از شهید جعفری یاد می کنند کمتر پیش می آید که اینقدر یاد یک شخص شود، افزود:‌ سعادتی نصیب شهید عزیز است آنقدر خوب بوده که اینچنین محبوب بوده است.

این گزارش می افزاید: در ادامه «بهنام جعفری»، برادر شهید «جعفری» هم گفت: شهید جعفری در اجرای برنامه ها و فعالیت های مسجدی کوشا بود و برنامه های مختلفی آموزشی و فرهنگی حضور و ارتباط خوبی با بچه های مسجد داشت و آنقدر بچه های مسجدی وی را دوست داشتند که مراسم سالگرد شهید جعفری را به صورت خودجوش و مردمی برگزار کردند و هر کسی در حال برنامه ریزی است به نحوی که 15 عنوان برنامه استانی و ملی توسط بچه های مسجدی برای سالگرد شهید در شیراز برگزار شد.

خاطر نشان می شود، در راستای اجرای برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد، امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند)، «حسین براتی»، رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و جمعی از کارشناسان این ستاد و همچنین «محسن تورع»، مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با حضور در منزل شهید «جعفری» به خانواده این شهید مدافع امنیت سرکشی و از مادر گرامی این شهید تجلیل شد.

 

پایان پیام/ 130