شور و شکوه کانون های مساجد جهرم در میلاد سرداران کربلا

شور و شکوه کانون های مساجد جهرم در میلاد سرداران کربلا

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: ویژه برنامه جشن و سرور میلاد سرداران کربلا به مدت سه شب در کانون های فرهنگی و هنری ‌مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی  و هنری مساجد شهرستان جهرم در اعیاد شعبانیه و میلاد سرداران کربلا میزبان عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: جشن میلاد سرداران کربلا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به مدت سه شب برگزار شد و در طول این شب ها ویژه برنامه های متنوعی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود، اجرای برنامه طنز، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و... از جمله عناوین برنامه های این آیین ها در کانون «دوستان آسمانی» بود.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد سرداران کربلا در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، عنوان کرد: در این برنامه که به مدت سه شب برگزار شد، حجت الاسلام نسابه و فصاحت از کارشناسان مذهبی به سخنرانی پرداخته و ذاکران اهل بیت (ع) نیز مدیحه سرایی کردند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور در کانون «استاد شهید مطهری» ادامه داد: کانون های «مشکات الرضا (ع)»، «امام موسی کاظم (ع)»، «حضرت ابوالفضل (ع)»، «امام صادق (ع)» و... نیز با اجرای برنامه های جشن و سرور این مناسبت های فرخنده را گرامی داشتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم اضافه کرد: همچنین دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بخش های «کردیان» و «سیمکان» شهرستان جهرم نیز در این ایام میزبان محبان و دوستداران اهل بیت (ع) در جشن ها و آیین های جشن و سرور بودند.

 

نعمت اللهی در پایان اظهار کرد: کانون های «منتظران نور»، «الزهرا (س)» و «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز به مدت سه شب در برگزاری آیین های جشن و سرور اعیاد شعبانیه سهیم بودند.

پایان پیام/ 691