کانون‌های مساجد در تحقق عدالت فرهنگی نقطه اتکای وزارت ارشاد محسوب می‌شوند

کانون‌های مساجد در تحقق عدالت فرهنگی نقطه اتکای وزارت ارشاد محسوب می‌شوند

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
اسماعیلی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد فهما در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تحقق عدالت فرهنگی نقطه اتکای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «محمدمهدی اسماعیلی» در گفت‌وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به مناسبت 18 اسفند (بیست‌و‌نهمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور)، در مورد رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد کشور یکی از بازوهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شوند و این برای بسط اهداف کلانی که ما در دوره جدید در وزارتخانه‌ متبوع دنبال می‌کنیم بسیار کمک‌کننده است. 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برای اجرای موضوعاتی همچون عدالت فرهنگی، گسترش فرهنگ دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از اتکاهای اصلی ما به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به لطف خدا این ستاد در طی سال‌های گذشته تا به امروز ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده و در حال حاضر با ۲۶هزار کانون روبرو هستیم که دست ما را برای اجرای برنامه‌های مهم در حوزه فرهنگی باز کرده و ما از این امر به صورت جدی استفاده کرده و خواهیم ‌کرد.

پایان پیام/ 9