توزیع بسته های پوشاک به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان خانواده های محروم روستایی

توزیع بسته های پوشاک به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان خانواده های محروم روستایی

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
مقتدری از توزیع بسته های پوشاک به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان خانواده های محروم روستایی این شهرستان خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: طرح تهیه پوشاک برای خانواده های محروم روستایی شهرستان گراش، ماه گذشته در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» کلید خورد و در اقدام این کانون تعداد 175 بسته پوشاک تهیه و برای توزیع میان خانواده های هدف به کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تحویل داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در دومین مرحله این طرح، که به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز به اجرا در آمده، بسته های پوشاک پس از تهیه و آماده سازی برای توزیع میان نیازمندان شهرستان گراش، تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

 

وی بیان کرد: ارزش تقریبی بسته های پوشاک در این مرحله از طرح، 40 میلیون تومان بود که به همت و یاری خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و... تامین شده است.

 

مقتدری عنوان کرد: بسته های پوشاک در این طرح حاوی انواع لباس های بچه گانه، مردانه و زنانه و اقلام دیگری همچون کیف، کفش، جوراب و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش گفت: در مرحله اول اجرای طرح توزیع بسته های پوشاک، اهالی روستاهای «لب اشکن»، «خلیلی» و «حسین آباد» از خدمات این کانون فرهنگی و هنری بهره مند شدند.

پایان پیام/ 691