پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.
 
 
 در متن این پیام آمده است؛
من سفارش مي كنم كه كانون هاي فرهنگي - هنري مساجد را فراموش نكنيد«مقام معظم رهبری»
مسجد خانه خدا و شریف‏ترین مکان روی زمین، جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت است.
 
مردمی‌بودن، هدفمندی و انسجام از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی  و هنری مساجد است که دستاوردها و موفقیت‌های فراوانی را در تمام حوزه ها به ارمغان آورده است، آنچه بر شکوه و زیبایی این مجموعه افزوده است حضور جوانان متعهد و کارآمد در مساجد است.
 
مساجد قلب تپنده جامعه اسلامی هستند که نقش آنها در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن اسلامی بر کسی پوشیده نیست.نَفس حضور در مسجد، اثر تربیتی دارد و از سویی، بهترین قشری که با حضور در مساجد، باید برای اهداف تربیتی، بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرد، نوجوانان و جوانان هستند که این مهم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.  
 
مساجد مرکز ثقل فعالیت های مذهبی، اجتماعی ، اقتصادی  و سیاسی می باشند که روح تعهد و مسئولیت را در جامعه افزایش می دهند، مساجد پایگاهی برای تقویت آموزه های دینی و اعتقادی و کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها هستند که باید از ظرفیت آن برای ارتقای سطح دینی و فرهنگی جامعه بهره برد. 
 
اینجانب18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد را به همه اهالی فرهنگ و هنر بخصوص مردم شریف و نجیب جنوب کرمان  تبریک می گویم و برای تمام کسانی که به اعتلای فرهنگ مسجد اهتمام داشته اند آرزوی توفیق روزافزون، خیر دنیا و آخرت را مسئلت دارم.
 
بهرام مسلمی مهنی 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان
 
منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

پایان پیام/ 586