برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد در فارس اجرا شد

برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد در فارس اجرا شد

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به برنامه های اجرا شده ستاد کانون های مساجد فارس پیرامون ۱۸ اسفند، گفت: برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد در فارس اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون های مساجد از 18 اسفند سال 1371 تاسیس شده اند و از بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد فعال در سطح کشور، سهم استان فارس یک هزار و 253 کانون است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن تشریح برنامه های ویژه سالروز تاسیس کانون های مساجد، افزود: با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در خصوص سخنرانی ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه 13 و 20 اسفند مکاتبه و اجرایی شد.

وی برگزاری نشست خبری تشریح برنامه و فعالیت های صورت گرفته سال 1400 و تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه کانون های مساجد استان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد تاسیس کانون های مساجد و تجلیل از فعالان مسجدی 15 اسفند ماه در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین دیدار با خانواده شهید محسن جعفری و آیت الله علیرضا حدائق، مدیر عامل بنیاد مهدی موعود (عج) استان فارس، دیدار با شهرداران مناطق 9 و 11 شیراز، حضور در برنامه های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه های ویژه بزرگداشت 18 اسفند را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی از حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری در نمازجمعه 13 و 20 اسفند خبر داد و گفت: نصب بنر در میادین اصلی شیراز، انجام مصاحبه رادیویی و تلویزیونی در شبکه استانی فارس، برگزاری مراسم های بزرگداشت در سطح کانون های مساجد به صورت خودجوش، سخنرانی ائمه جماعات کانون های مساجد استان در خصوص تبیین جایگاه کانون های مساجد در جمع نمازگزاران و  ارسال پیام کوتاه معرفی برنامه ها به مدیران کانون ها و مسئولان کشوری و استانی نیز از برنامه های بزرگداشت 18 اسفند است.

پایان پیام/ 130