۲۸ کارت هدیه به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد

۲۸ کارت هدیه به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در آستانه سال نو و به منظور حمایت از خانواده های محروم، ۲۸ کارت هدیه را به آنها اهدا کردند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: هشتاد و پنجمین اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، توزیع کارت های هدیه میان خانواده های محروم در آستانه سال نو بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این کانون فرهنگی و هنری در آستانه سال نو و به منظور حمایت از خانواده های محروم، با تهیه 28 کارت هدیه و اهدا به آنان سعی کردند تسکین دهنده بخش کوچکی از آلام خانواده ها باشند.

 

وی عنوان کرد: این برنامه به همت و مشارکت بچه های مسجد و حمایت خیران و نیکوکاران به اجرا در آمد و کارت های هدیه به عنوان عیدی این کانون فرهنگی و هنری پیشکش خانواده های محروم شد.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: مبلغ هر کارت هدیه 2 میلیون و 500 هزار ریال بود که در مجموع 70 میلیون ریال برای این اقدام خیرخواهانه هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: تا کنون از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، تعداد 85 اقدام خیرخواهانه و عام المنفعه در راستای حمایت از خانواده ها و افراد محروم و کم بضاعت انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از حمایت خیران و نیکوکاران از اقدامات خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری ها در این راستا شد.

پایان پیام/ 691