توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان ۸شهر مازندران

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان ۸شهر مازندران

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی از توزیع ۱۲۰۰بسته گوشت بین نیازمندان غرب استان مازندران خبر داد و گفت: این کمک مؤمنانه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، بچه‌های مسجد و خیرین استان تهیه و درآستانه سال جدید توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین«رجب نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تحسین زحمات و خدمات شایسته فعالین مساجد شهرها و روستاهای استان برای فعالیت در سنگر پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا در قالب تولید و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و... ، اظهار کرد: تاکنون سیزده مرحله گوشت به وزن ۲۶تن بین نیازمندان استان توزیع شده است.  

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن سال نو تعداد ۱۲۰۰بسته گوشت نذری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری برای توزیع بین نیازمندان شهرستان های نور، رامسر، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت، نوشهر، محمودآباد و چالوس در اختیار رابطین این شهرستان‌ها قرار می‌گیرد، افزود: این کمک های مومنانه از شهرستان نور در اختیار سایر شهرستان های غرب استان قرار داده می شود.

 

وی بابیان اینکه این کمک مؤمنانه در قالب بسته های۱.۵کیلویی  بین نیازمندان غرب استان که به همت بچه‌های مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شناسایی شدند توزیع خواهد شد،یادآور شد:با توجه به ثبت کدملی نیازمندان در سامانه توزیع گوشت نذری، هیچ فردی در طول سال نمی تواند برای دومین مرتبه از این کمک مومنانه بهره مند شود.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه برای توزیع گوشت اولویت با افراد بی سرپرست، بدسرپرست، بیکار ایام کرونا، ازکارافتاده، یتیم، خانواده زندانی است، ادامه داد: همچنین در مواردی بسته های گوشت به افرادی که تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند نیز اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود،  گفت: علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.همچنین جهت افرادی که این بسته های مومنانه را دریافت می کنند برای قدردانی از تلاش های خیرین به شماره درج شده روی بسته های گوشت، پیامک ارسال نمایند.

پایان پیام/ 286