اخلاق و سیره پیامبر (ص) در جامعه احیا شود

اخلاق و سیره پیامبر (ص) در جامعه احیا شود

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اخلاق پیامبر (ص) امروز باید در جامعه دوباره زنده شود، گفت: پیامبر اسلام همه مشکلات را با مهربانی و صبر حل می‌کردند و لذا امروز نیز ضروری است تا همه ما اخلاق و منش پیامبر (ص) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امشب(۲۲اسفند) به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج)آبندانسر ساری دیدار و نماز مغرب و عشاء را در این مسجد اقامه داشتند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به کمبود روحانی در مساجد استان اشاره کرد و گفت: زمان نام نویسی طلاب حوزه آغاز شده و خانواده ها باید فرزندان خود را به خواندن درس دین تشویق کنند.

 

وی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) اشاره و اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌ترین انسان‌ها از لحاظ صورت و سیرت به پیامبر خیر و برکت محمد مصطفی (ص)  است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اخلاق و سیره پیامبر (ص) امروز باید در جامعه دوباره زنده شود، گفت: پیامبر اسلام همه مشکلات را با مهربانی، لطافت و صبر حل می‌کردند و لذا امروز نیز ضروری است تا همه ما اخلاق و منش پیامبر (ص) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه پاکدامنی، پاک دستی، امانت داری، عفاف، راستگویی، عدم خیانت به یکدیگر و... مهم است، افزود: جوانان ما باید متخلق به این خصوصیات باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ابتذال فرهنگی در جامعه ما هستند، گفت: همه ما موظف به تربیت دینی فرزندان مان هستیم.

پایان پیام/ 286