اجرای برنامه های میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های مساجد فارس

اجرای برنامه های میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های مساجد فارس

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای برنامه های میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون های مساجد فارس، گفت: در این برنامه ها بر الگو پذیری جوانان از جوان برومند امام حسین (ع) تاکید می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: حضرت علی اکبر (ع)، فرزند برومند امام حسین (ع) در یازدهم شعبان المعظم به دنیا آمدند که به سبب حماسه ها و رشادت آن حضرت در روز عاشورا این روز در تقویم به نام روز جوان نامیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: به این مناسبت مراسم های جشن و سرور در مساجد به همت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود که با تجلیل از جوانان همراه است.

حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: سخنرانی امامان جماعت با بیان ویژگی های بارز شخصیت حضرت علی اکبر (ع)، مولودی خوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های معیشتی نیز از دیگر برنامه هاست.

وی با تاکید بر اینکه در این برنامه ها بر الگو پذیری جوانان از جوان برومند امام حسین (ع) تاکید می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم های برگزار شده با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی همراه و استفاده از ماسک نیز الزامی بوده است.

پایان پیام/ 130