برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور نیمه شعبان به مدت ۴ شب در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور نیمه شعبان به مدت ۴ شب در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) به مدت چهار شب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: از برنامه های دیرینه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور در سالروز میلاد امام مهدی (عج) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این ویژه برنامه که با حضور چند هزار نفری شهروندان و بچه های مسجد برگزار می شود، همواره مورد استقبال واقع شده و به حال و هوای برنامه جلوه ای دیگر بخشیده است.

 

وی بیان کرد: در آیین نیمه شعبان کانون «دوستان آسمانی» برنامه های شاد و متنوع همچون اجرای تئاتر، سرود، مسابقه، سخنرانی، مولودی خوانی و... برگزار می شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: امسال نیز ویژه برنامه های ایام نیمه شعبان در چهار شب برگزار می شود که شب گذشته نیز اولین آیین جشن سالروز میلاد امام مهدی (عج) در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها تا جمعه شب ادامه دارد، عنوان کرد: برنامه های جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از عموم اهالی مسجد برای شرکت در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691