۲۰۰۰ ساندویچ نذری نیمه شعبان در کانون «الزهرا (س)» جهرم توزیع می شود

۲۰۰۰ ساندویچ نذری نیمه شعبان در کانون «الزهرا (س)» جهرم توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
حضوری از توزیع ۲ هزار ساندویچ نذری همزمان با سالروز میلاد حضرت حجت (عج) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، برنامه های مختلفی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم در حال برنامه ریزی و آماده سازی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: توزیع ساندویچ و شربت نذری از جمله برنامه های این کانون است که در نیمه شعبان به اجرا در می آید.

 

وی بیان کرد: در این برنامه قرار است علاوه بر توزیع شربت، 2 هزار ساندویچ فلافل تهیه و میان شهروندان توزیع شود.

 

حضوری عنوان کرد: بدین منظور نیز همچون سال های قبل تکیه ای در پارک همجوار مسجد در حال راه اندازی بوده که پذیرایی از مردم در آن تکیه انجام می شود.

 

وی با اشاره به اجرای پویش نذر ساندویج در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، خاطرنشان کرد: برای مشارکت بچه های مسجد و دیگر شهروندانی که دوست دارند سهمی در این برنامه داشته باشند، پویش نذر ساندویج راه اندازی کرده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، گفت: اهالی مسجد و دیگر شهروندان می توانند با پرداخت حداقل چهار هزار تومان در پویش نذر ساندویچ برای توزیع در نیمه شعبان سهیم شوند.

پایان پیام/ 691