برگزاری مسابقه «منتظران موعود» در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه «منتظران موعود» در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه «منتظران موعود» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در آستانه نیمه شعبان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت قطب عالم امکان مهدی موعود (عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امامت و ولایت از اصول اولیه مذهب شیعه است و شناخت انسان نسبت به خداوند منوط به این مسئله است که انسان ها در هر عهد و زمانی امام زمان خود را بشناسند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: مسئله آرمان گرایی و هدف انتظار فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسیار مهم و ضروری است که هر فرد شیعه در خانواده خود باید این فرهنگ را نهادینه کند.

وی، هدف از اجرای این مسابقه را بزرگداشت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار بیان کرد و خاطر نشان کرد: فرهنگ امید به رحمت الهی، فرهنگ انتظار ظهور آن حضرت می تواند زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند.

شفیعی، اعتقاد به امام زمان (عج) را جزء اعتقادات اساسی مسلمانان دانست و تصریح کرد: امروز مفهوم انتظار در جامعه ما دارای اهمیت و قداست بالایی است که از آن به عنوان بزرگترین عبادت ها یاد می شود و گرامیداشت میلاد باسعادت امام عصر (عج) فرصتی است تا با بهره گیری هرچه بیشتر از آن بتوانیم زمینه ظهور آن حضرت را فراهم و خود را به خدا و اهل بیت (ع) نزدیکتر کنیم.

وی از برگزاری مسابقه «منتظران موعود» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در آستانه نیمه شعبان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های دلنوشته ای به امام زمان (عج) و شعر کوتاه حداکثر تا پنج فروردین ماه 1401 به پست الکترونیکی zzp258@gmail.com ارسال کنند و پس از داوری آثار به 14 اثر برتر جوایز نفیسی اهداء می شود.

پایان پیام/ 130