یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز عیدانه موسسه حضرت خدیجه (س) قم به نیازمندان جنوب کرمانی

یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز عیدانه موسسه حضرت خدیجه (س) قم به نیازمندان جنوب کرمانی

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: موسسه حضرت خدیجه (س) در نظر دارد به مناسبت سومین سال اجرای طرح قربانی و همچنین نیمه شعبان تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد را به محرومین این منطقه اختصاص دهد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم این بار نیز قصد دارند با اجرای طرح قربانی سفره های محرومین جنوب کرمان را از نعمت گوشت قرمز بهره مند کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: موسسه حضرت خدیجه (س) در نظر دارد به مناسبت سومین سال اجرای طرح قربانی و همچنین نیمه شعبان تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد را به محرومین این منطقه اختصاص دهد.

 

وی بیان کرد: این مرحله دهم از اجرای طرح قربانی در سطح جنوب کرمان است که این بار در شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، جیرفت، رودبار جنوب و شهر زهکلوت اجرا می شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: به همین منظور در شهرستان های عنبرآباد، رودبار جنوب، فاریاب و شهر زهکلوت تعداد ۲۵۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین نیازمندان توزیع می شود و همچنین ۲۰۰ خانواده نیازمند شهرستان جیرفت از نعمت گوشت قربانی بهره مند می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: به همت خیرین برنامه سمت خدا و موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم از سال ۱۳۹۹ در جنوب کرمان اجرا شده و هر بار تعدادی از خانواده های نیازمند تحت پوشش با این طرح قرار گرفته اند.

 

وی در خاتمه با یادآوری این مطلب که همواره طرح قربانی به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اجرا می شود، عنوان کرد: جا دارد از حمایت های خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم که در این شرایط خانواده های نیازمند منطقه را فراموش نکرده و حمایت می کنند، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586