عرض ارادت کانون های مساجد فارس به ساحت حضرت بقیه الله (عج) با اجرای برنامه های مهدوی

عرض ارادت کانون های مساجد فارس به ساحت حضرت بقیه الله (عج) با اجرای برنامه های مهدوی

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی از برگزاری جشن های میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) به میزبانی بیش از یک هزار و ۲۵۳ کانون در سراسر استان فارس همراه با رعایت نکات و شیوه نامه های بهداشتی و ‌همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با میلاد باسعادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) کانون های مساجد در راستای بزرگداشت مناسبت های مذهبی و برنامه های ویژه ای از جمله مراسم جشن و سرور برپا می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از برگزاری جشن به میزبانی بیش از یک هزار و 253 کانون در سراسر فارس همراه با رعایت نکات و شیوه نامه های بهداشتی و همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد و افزود: این جشن ها با برگزاری گفتمان های مهدویت و انتظار و احیای شب نیمه شعبان همراه خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه ها، ادامه داد: ختم صلوات برای سلامتی امام زمان (عج)، تبیین اندیشه های مهدوی توسط ائمه جماعات و روحانیون، ایستگاه های توزیع نقل و شیرینی، مسابقات فرهنگی و هنری، محافل قرآنی و مداحی و مولودخوانی از جمله برنامه هاست.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس خاطرنشان کرد: طی گزارش های رسیده از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در شهرستان ها، شهرها و روستا های تابعه استان با همراهی ائمه جماعات و همکاری اصحاب، هیئت امنا، پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی مساجد مراسم هایی برگزار می شود که از همه ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام امیدی یاداور شد: برنامه «سه شنبه های مهدوی» نیز در راستای عرض ارادت به ساحت مقدس امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ مهدوی در طول سال به همت کانون های مساجد اجرا می شود.

پایان پیام/ 130