جمهوری اسلامی یک نقطه روشن در مقابل تمدن سیاه غرب است

جمهوری اسلامی یک نقطه روشن در مقابل تمدن سیاه غرب است

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
به گفته حسنی امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و جمهوری اسلامی یک نقطه روشن در مقابل تمدن سیاه غرب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در جشن میلاد حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در مسجد ولیعصر (عج) ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: دعا زمانی مستجاب می‌شود که انسان احساس اضطرار کند، اما ما در مورد امام زمان (عج) این حالت را نداریم، بر اساس روایات وارده ایشان زمانی ظهور می‌کند که دنیا پر از ظلم و مصیبت شود.

 

 

امراله حسنی تصریح کرد: متاسفانه همین حدیث جور دیگری تعبیر شده و برخی افراد منتظر هستند که زمین پر از ظلم و جور شود، اما این مسئله زمانی پیش می‌آید که مثلث ظالم، مظلوم و ظلم وجود داشته باشد.

 


وی با اشاره به ظلم حاکمان ظالم بر ملت مظلوم جهان بیان کرد: یکی از علائم ظهور این است که مردم علیه ظالم اعتراض کنند و آن چیزی است که امروز در بعضی نقاط دنیا قابل مشاهده است.

 


حسنی با اشاره به اینکه مبارزه جدی با ظلم با شروع انقلاب اسلامی آغاز شده است؛ افزود: در سال 57 که انقلاب پیروز شد، مردم مظلوم دنیا متوجه شدند که می‌توان با نیروی عقیده و با اتکا به نیروی مردمی علیه ظلم به پا خاست.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به موقعیت سنجی آمریکا از شرایط جمهوری اسلامی بیان کرد: اگر آمریکا می‌دانست که توان حمله به جمهوری اسلامی دارد، قطعا این کار را می‌کرد اما همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی موجب شده است که اظهار ناتوانی کند.

 


وی با بیان اینکه با معجزه، ظلم برطرف نخواهد شد، گفت: امام زمان (عج) زمانی ظهور می کند که مسلمانان در مقابل ظالم ایستادگی کنند.

 


حسنی با اشاره به اینکه اتحاد جریان تکفیری و صهیونیسم ادامه دهنده تفکرات بنی امیه و یهودیان صدر اسلام هستند، اضافه کرد: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و جمهوری اسلامی یک نقطه روشن در مقابل تمدن سیاه غرب است.

 


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: همین تمدن غرب وحشی کشتار مردم مظلوم یمن، مردم مظلوم فلسطین را بایکوت خبری نموده، در حالیکه برخورد متضادی در جنگ روسیه و اوکراین از خود نشان می دهند.

پایان پیام/ 693