احیا نیمه شعبان در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

احیا نیمه شعبان در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
ترابفرد گفت: مراسم احیا و شب زنده داری شب نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم برگزار شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: احیا و شب زنده داری در نیمه شعبان بسیار مورد تاکید و توصیه قرار گرفته و از فضیلت های بسیاری نیز برخوردار است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز علاوه بر آیین جشن میلاد صاحب الزمان (عج) در شب نیمه شعبان، برگزار کننده آیین احیا نیز بوده است.

 

وی بیان کرد: آیین احیا و شب زنده داری شب نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در نیمه شب گذشته و با حضور مومنان مسجدی و اعضای کانون برگزار شد.

 

ترابفرد عنوان کرد: این مراسم در 2 بخش سخنرانی و قرائت ادعیه توصیه شده در شب نیمه شعبان انجام شد که حجت الاسلام دستداده در سخنانی پیرامون فضیلت های نیمه شعبان و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به بیان سخن پرداخت.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام قناعتیان از ذاکران اهل بیت (ع) به نوای مولودی خوانی و همچنین ادعیه توصیه شده در این مناسبت پرداخت.

 

به گزارش شبستان، غسل؛ زیارت امام حسین (ع)، تلاوت قرآن، قرائت دعای کمیل، نماز شب نیمه شعبان و... از توصیه های وارد شده در شب نیمه شعبان است.

 

پایان پیام/ 691