آخرین دعای ندبه سال در کانون «الزهرا (س)» جهرم زمزمه شد

آخرین دعای ندبه سال در کانون «الزهرا (س)» جهرم زمزمه شد

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
حضوری گفت: با حضور بچه های مسجد آخرین دعای ندبه سال ۱۴۰۰ در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم زمزمه شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در آخرین جمعه سال 1400 و در فراق حضرت مهدی (عج) ندبه انتظار سر دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: مومنان منتظر که صبح جمعه های هر هفته، برای ظهور حضرت حجت (عج) راهی مسجد می شوند؛ این هفته و همزمان با سالروز میلاد حضرتش دعای ندبه را زمزمه کرده و از خداوند متعال تعجیل در ظهورش را طلب کردند.

 

وی بیان کرد: این مراسم از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام حدادپور آغاز و سپس میرزایی از ذاکران اهل بیت (ع) دعای پرفیض ندبه را قرائت کرد.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین در حاشیه این برنامه نیز بچه های گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در وصف آخرین منجی عالم بشریت به اجرای برنامه پرداختند.

 

به گزارش شبستان، مهم ترین دعاها در عصر غیبت، دعاى ندبه است که سفارش فراوانى به خواندن آن شده است؛ دعای ندبه از دعاهای بسیار مشهور که از امام صادق (ع) نقل شده و مستحب است در چهار عید فطر، قربان، غدیر و جمعه خوانده شود.

 

این دعا، ندبه و ناله منتظران و شیفتگانی است که بر مظلومیت ائمه معصومین علیهم السلام، اشک می ریزند و در فراق امام عصر خویش، بی تابی می کنند.

پایان پیام/ 691