کانون های مساجد جهرم در شب نیمه شعبان غرق در شادی و سرور بود

کانون های مساجد جهرم در شب نیمه شعبان غرق در شادی و سرور بود

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: آیین جشن های نیمه شعبان با اجرای برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن (عج)، گفت: در شب نیمه شعبان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم با اجرای برنامه های متنوع، شاد و فرهنگی غرق در شور و شادی بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» که به مدت چهار شب به اجرای برنامه پرداخته است؛ با اجرای برنامه های همچون طنز، تئاتر، اجرای سرود، مسابقه، نورافشانی و... میزبان شهروندان و خانواده ها در ایام نیمه شعبان و جشن میلاد حضرت مهدی (عج) است.

 

وی بیان کرد: همچنین بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز با توزیع شربت و 2 هزار ساندویچ فلافل نذری در برگزاری جشن های نیمه شعبان سهیم شدند.

 

نعمت اللهی ادامه داد: این کانون با راه اندازی تکیه در پارک مجاور مسجد، به پذیرایی از شهروندان و خودروهای عبوری اقدام کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری محفل جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری سلاله پاکان، عنوان کرد: این برنامه با اجرای برنامه های مولودی خوانی و سخنرانی برگزار و همچنین امشب با رونمایی از یک کتاب در این کانون فرهنگی و هنری ادامه پیدا می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز با اجرای سه شب برنامه جشن و سرور میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) به ویژه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین آیین های جشن و سرور با اجرای برنامه های متنوع در کانون های فرهنگی و هنری «شهید مطهری»، «مشکات الرضا (ع)»، «آیت الله سید فخر الدین آیت اللهی»، «شهید علی اکبر رحمانیان»، «امام موسی کاظم (ع)» و دیگر کانون های فرهنگی در بخش های «کردیان» و «سیمکان» به میمنت قدوم مبارک حضرت ولی عصر (عج) برگزار شده است.

 

پایان پیام/ 691