توزیع ۱۷۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

توزیع ۱۷۰بسته معیشتی به همت بچه‌های مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نیرین از توزیع۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح توزیع احسان از سوی فعالان مسجد امیرالمؤمنین(ع)، خیرین و خانواده‌های شهدا تهیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نیرین» امروز(۲۸اسفند) در حاشیه اجرای بیست و پنجمین مرحله طرح توزیع احسان که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) و درآستانه سال نو از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله اهدای بسته معیشتی برای ۱۷۰ خانواده نیازمند تهیه شده است.

 

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری افزود: خیریه ۱۱۰ این کانون ضمن برپایی مجلس جشن و سرور با تهیه بسته‌های معیشتی برای ۱۷۰خانواده تحت پوشش خود بیست و پنجمین مرحله طرح توزیع احسان را اجرا کرد.

 

وی ادامه داد: در این مرحله بسته‌ها حاوی۲۴ قلم جنس شامل؛ برنج، گوشت، روغن، تخم‌مرغ، رب، ماکارونی، نخود، لوبیا، عدس، قند، شکر، چای، سویا، پنیر، حلواشکری، گلاب، آرد برنج، شیرینی، کیک، شکلات، سیب‌زمینی و پیاز، سیب  و پرتقال و ...بودند که طی تلاش فراوان بسته‌بندی و توزیع شد.

 

نیرین با بیان اینکه این اقدام در مراسمی مزین به حضور خانواده‌های معزز شهدا به محوریت هشت شهید دفاع مقدس و مدافعین حرم بود از حضور فرماندار ساری و جمعی از خیرین خبر داد و گفت: حضور مسئولین شهری مایه دلگرمی است امید آنکه بتوانیم در این مسیر موفق‌تر عمل کنیم.
 

 

مدیر خیریه ۱۱۰ امام علی (ع) همچنین خاطرنشان کرد: در پایان مجلس اولین بسته توسط مادر شهید محمود رادمهر تحویل رابطین شد که ارزش ریالی بسته ها در این مرحله یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال برآورد شد.

 

وی اضافه کرد: ناگفته نماند که همزمان با چهار سالگی شروع فعالیت‌های خیریه، انبوهی از البسه اهدایی از طرفین خیرین نیز بین جامعه هدف توزیع شد.

پایان پیام/ 286