طرح «نذر قربانی» نیمه شعبان در کانون «منتظران نور» اجرا شد

طرح «نذر قربانی» نیمه شعبان در کانون «منتظران نور» اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نیکجو گفت: طرح «نذر قربانی» به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به اجرا در آمد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ویژه برنامه هایی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: طرح «نذر قربانی» از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در نیمه شعبان بود که به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور فرج حجت بن الحسن (ع) به اجرا در آمد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه تعداد 2 رأس گوسفند قربانی و گوشت های آن پس از بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند توزیع شد.

 

نیکجو عنوان کرد: هزینه تهیه و خرید گوسفندان نیز از سوی خیران و اهالی مسجد تامین شد که از آنها بابت این اقدام نیک و خیرخواهانه قدردانی می شود.

 

وی به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در نیمه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: آیین های جشن و سرور در این کانون به مدت سه شب برگزار شد که آخرین شب برگزاری این جشن ها نیز با حضور پرشور اهالی مسجد امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خاطرنشان کرد: در برنامه امشب حجت الاسلام حدادپور سخنرانی می کند و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی می پردازد.

 

وی در پایان از عموم اهالی مسجد و اصحاب کانون برای شرکت در این آیین جشن و سرور دعوت به عمل آورد.

 

پایان پیام/ 691