زیر ماسک شهر مقام اول ویدیو کلیپ بخش حرفه ای جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه ای گامبرون بندرعباس را کسب کرد

زیر ماسک شهر مقام اول ویدیو کلیپ بخش حرفه ای جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه ای گامبرون بندرعباس را کسب کرد

تاریخ انتشار : ۱ فروردين ۱۴۰۱
حاجبی گفت: به تازگی ویدیو کلیپی با عنوان زیر ماسک شهر تولید کردیم که در جشنواره جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه ای گامبرون شهر بندرعباس حائز رتبه برتر شد.

«حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به تازگی ویدیو کلیپی تولید کردیم که در جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه ای گامبرون شهر بندرعباس حائز رتبه برتر شد.

 

عضو فعال کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت در تشریح این مطلب، افزود: این اثر هنری تحت عنوان زیر ماسک شهر در این جشنواره توانست مقام اول ویدئو کلیپ بخش حرفه ای را کسب کند.

 

وی ابراز کرد: ویدیو کلیپ ۱۰۵ ثانیه ای زیر ماسک شهر با  کارگردانی مهدی فلاحی و با فیلمبرداری و تدوینگری بنده تولید شد.

 

حاجبی ادامه داد: از آنجایی که کار کوتاه بود بنابراین در مدت تقریبی نیم روز تولید شده و سپس در جشنواره فیلم ١٠٥ ثانیه ای گامبرون شهر بندرعباس شرکت داده شد.
عضو فعال کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت اظهار کرد: این اثر هنری حائز دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال شد.

 

وی یادآور شد: انتشار ویروس کرونا در شهر بندرعباس را محور تولید ویدئو کلیپ زیر ماسک شهر قرار دادیم.

 

حاجبی عنوان کرد: بنده با توجه به علاقه ای که داشتم در دوره های فیلم سازی کانون فرهنگی هنری مصباح شرکت کردم و این کار را به طور حرفه ای دنبال می کنم و می توانم بگویم الفبای فیلم سازی و فیلمبرداری را در این کانون فرا گرفته ام.

 

عضو فعال کانون فرهنگی هنری مصباح در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از اسماعیل نیک مدیر سابق این کانون فرهنگی هنری و عضو فعال کنونی کانون که با برگزاری دوره های آموزشی، زمینه شکوفایی استعدادهای هنری بنده را فراهم کرد، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586