کاروان «راهیان نور» در کانون «دوستان آسمانی» به حرکت در آمد

کاروان «راهیان نور» در کانون «دوستان آسمانی» به حرکت در آمد

تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۱
گواهیان گفت: اردوی «راهیان نور» به منظور بازدید بچه های مسجد از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اردوی «راهیان نور» از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که پیش از شیوع بیماری کرونا به طور متداول و مستمر هر سال و در ایام نوروز انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: کاروان «راهیان نور» هر سال با چند دستگاه اتوبوس و باحضور بیش از 300 نفر از بچه های مسجد برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به حرکت در می آید.

 

وی بیان کرد: امسال نیز اولین کاروان بعد از شیوع بیماری کرونا برای بازدید از مناطق عملیاتی به حرکت در آمده و بیش از 40 نفر از بچه های مسجد در این اردو شرکت کرده اند.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد در این اردو از مناطق عملیاتی همچون «علقمه»، «فکه»، «فتح المبین» و «دهلاویه» بازدید کرده و دیدن دیگر مناطق عملیاتی نیز در برنامه این اردوی «راهیان نور» قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در طول اردوی «راهیان نور» از خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان راویان و رزمندگان آن دوران بهره مند می شوند.

پایان پیام/ 691