اجرای طرح «نوروز با کتاب» به همت کانون شهید روحی

اجرای طرح «نوروز با کتاب» به همت کانون شهید روحی

تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۱
طرح «نوروز با کتاب» ویژه گروه‌های سنی مختلف و با محور افزایش سرانه مطالعه به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، طرح «نوروز با کتاب» در کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» اجرا می شود.

 

بنابر این گزارش، همزمان با ایام شروع سال ۱۴۰۱ و ایام تعطیلات نوروز موسسه فرهنگی هنری شهید روحی در راستای افزایش سرانه مطالعه و ارائه کتاب های مفید به عموم مردم و همچنین اقدام به برگزاری طرح نوروز با کتاب کرده است.

 

در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با اختصاص سه مسابقه کتابخوانی در سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir به ارائه خدمت در این زمینه می کند.

 

اولین مسابقه مسابقه بزرگ کتابخوانی مادرانه است که با موضوع تاملی در مقام مادری و اهمیت فرزندآوری با دویست و پنجاه میلیون ریال جایزه از کتاب مادرانه نوشته حجت الاسلام والمسلمین استاد نظافت برگزار می شود این کتاب در سه بخش و با تکیه بر روایات و آیات قرآنی به بررسی و هکارهای مسئله بندازه که یک مقایسه‌ای هم با مسائل روز داشته که مخاطبانی که تا به حال از این کتاب استفاده کردند رضایت بسیار بالایی را داشتند لذا توصیه ما به مادران و دختران عزیز شرکت در این مسابقه است. جهت سفارش کتاب با تخفیف ۳۵ درصد و ارسال رایگان عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۳۸ ارسال کنید.

 

دومین مسابقه بزرگ «آماده باش» از که در ایام مهدویت ۱۴۰۰ آغاز شده است در این مسابقه دو کتاب راز ۳۱۳ ویژه بخش بزرگسالان و کتاب خانه پدری ویژه کودکان و نوجوانان در سایت به صورت رایگان بارگذاری شده است که علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه با مطالعه این دو کتاب در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان شرکت کنند. جوایز این مسابقه ۱۵ هدیه ۳۱۳ هزار تومانی است که توصیه ما در جهت آشنایی با معارف مهدوی و همچنین آشنایی کودکان با شخصیت امام زمان(عج) شرکت در این مسابقه است.

 

مسابقه سوم «پیک آسمانی» نام دارد که ویژه کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۶ سال با موضوع آشنایی با موضوع نماز وضو و تیمم برگزار میشه از ویژگی‌های خوب این مسابقه کتاب سه بعدی پیک آسمانی است که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه این کتاب و نصب نرم‌افزار این کتاب تمام اعمال نماز و زیارت سه بعدی در صفحات کتاب بر روی گوشی خود ببینند و لذا کودکان و نوجوانان را به شرکت در این مسابقه دعوت می نماییم.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند در ایام نوروز ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir  در  این مسابقات شرکت کنند و در طرح نوروز با کتاب موسسه شهید روحی ما را همراهی بفرمایند.

پایان پیام/ 9