اجرای طرح «رزق مهدوی» با توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان در جهرم

اجرای طرح «رزق مهدوی» با توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان در جهرم

تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام حضوری گفت: طرح «رزق مهدوی» با توزیع ۳۱۳ بسته مواد غذایی میان نیازمندان محله به همت اهالی مسجد «قبله» شهرستان جهرم انجام شد.

حجت الاسلام «محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اهالی مسجد «قبله» شهرستان جهرم با اجرای طرح «رزق مهدوی» در کمک به خانواده های نیازمند و کم بضاعت همت گماردند.

 

امام جماعت مسجد «قبله» شهرستان جهرم افزود: در این طرح که به کمک بچه های مسجد انجام شد، اقلام مورد نیاز خانواده ها تهیه و توزیع شد.

 

وی بیان کرد: بسته های معیشتی در این طرح شامل اقلامی همچون حبوبات، روغن، برنج، ماکارونی و... بوده که با حمایت خیران و نیکوکاران مسجدی تامین شده است.

 

حجت الاسلام حضوری عنوان کرد: برای تهیه هر بسته بیش از 350 هزار تومان هزینه شده که در مجموع برای تهیه 313 بسته، بیش از 35 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ایام نیمه شعبان و در آستانه نوروز و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج)‌ از سوی اهالی مسجد به اجرا در آمده است.

 

امام جماعت مسجد «قبله» جهرم با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران، اهالی مسجد و پایگاه مقاومت در تهیه و توزیع بسته های معیشتی، خواستار تداوم این فعالیت ها در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و کم بضاعت شد.

پایان پیام/ 691