اجرای طرح میز کتاب در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

اجرای طرح میز کتاب در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فاطمه عادلی، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی، کتاب خانه کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد صاحب الزمان(عج ) شهر درب بهشت در حال اجرای طرح کتاب خوانی، میز کتاب است.

«فاطمه عادلی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کتاب خانه کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد صاحب الزمان(عج ) شهر درب بهشت در سال ۱۳۹۳ با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، راه اندازی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری درب بهشت، افزود: این کتاب خانه مخزن دار است و دارای یک سالن مطالعه، ۶ قفسه چوبی کتاب، ۶ میز مطالعه و ۱۰ عدد صندلی می باشد.

وی، افزود: کتاب خانه کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، بیش از یکهزار جلد کتاب در زمینه های دین و مذهب، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودکان، کمک درسی، هنری و علوم عملی دارد و کلیه کتب در دفتری، ثبت و شماره گذاری شده اند.

عادلی، اظهار داشت: جمعیت شهر درب بهشت به دلیل ییلاق قشلاق متغیر است اما در فصل تابستان به دلیل آب و هوای مطبوع جمعیت آن زیادتر است بنابراین به منظور معرفی کتاب خانه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی، مسابقه کتاب خوانی برگزار می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه، افزود: با فراخوان، کتاب های موجود را بین اعضای کتاب خانه به می گذاریم، هر کتابی که بیشترین خواننده را داشت، به عنوان کتاب برگزیده انتخاب می شود و به قید قرعه از بین خوانندگان کتاب، به یک نفر جایزه اهدا می شود.

وی، بیان داشت: هم اکنون به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی، در حال اجرای طرح میز کتاب هستیم به این صورت که تعدادی کتاب را روی میز و در معرض دید نمازگزاران قرار می دهیم تا کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و امانت بگیرند.

عادلی، ابراز داشت: یکی از عمده مشکلات کتاب خانه کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، عدم وسایل سرمایشی و گرمایشی و نیز کمبود میز مطالعه و صندلی است که امیدواریم با تدبیر مسئولین و حمایت خیرین این مشکلات هر چه سریعتر رفع شوند. 

شایان ذکر است؛ شهر درب بهشت واقع در بخش ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت است.

پایان پیام/ 586