مسابقه «کتاب ماه» با مشارکت ستاد فهما در ایام نوروز برگزار می‌شود

مسابقه «کتاب ماه» با مشارکت ستاد فهما در ایام نوروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۱
مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با همکاری و مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با همکاری و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، نرم افزار طاقچه، سازمان چاپ و انتشارات اوقاف و همچنین کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم‌زمان با سایر برنامه‌های این سازمان به مناسبت ایام نوروز، برگزار می‌شود.

 
«عباس باباخانیان» مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: مسابقه کتاب ماه از کتاب‌های «لحظه آرامش» نوشته‌‌ «سید محمدعلی جلالی» و «ترکش ولگرد» نوشته‌ «داوود امیریان» برگزار شده و شرکت‌کنندگان جهت دریافت فایل متن کتاب و سوالات می توانند از با کلیک روی هرکدام از عناوین فایل مورد نظر را دریافت کنند:
 
 
 

 

 
 
بر پایه این گزارش علاقه‌مندان می توانند از طریق وبگاه رسمی taaghche.com  با کد تخفیف ketabmah کتاب «ترکش ولگرد» را با تخفیف ویژه تهیه کنند.
 
همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های هر کتاب را از اول تا 31 فروردین ماه 1401 به ترتیب به‌صورت یک عدد 10 رقمی (از چپ به راست) به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند.
 
این گزارش می افزاید: در بخش نوجوان، برای کتاب «ترکش ولگرد» به 21 نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه، جایزه نقدی 4 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
 
همچنین در بخش بزرگسال، برای کتاب «لحظه آرامش» به 15 نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه، جایزه نقدی 3 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
 
 گفتنی است علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 96653462 تماس بگیرند.

پایان پیام/ 9