اهدای ۲۰۰ میلیون ریال کارت هدیه به نیازمندان از سوی کانون «منتظران نور» جهرم

اهدای ۲۰۰ میلیون ریال کارت هدیه به نیازمندان از سوی کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱
نیکجو گفت: همزمان با سال نو و به منظور حمایت از خانواده های کم بضاعت، ۲۰۰ میلیون ریال کارت هدیه از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» میان نیازمندان توزیع شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه جهادی «محمدهادی نعمتی» کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم به مناسبت عید نوروز طرح های حمایتی خود را ویژه اقشار نیازمند و محروم جامعه به اجرا در آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در قالب این طرح کارت هدیه اعتباری به مبلغ 200 میلیون ریال جهت خرید اقلام مورد نیاز خانوار میان خانواده های کم بضاعت توزیع کرده است.

 

وی بیان کرد: همچنین در این راستا بیش از 50 بسته مواد غذایی نیز تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شده که این بسته ها شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات و.... بوده است.

 

نیکجو عنوان کرد: این گروه جهادی در عرصه های مختلف همواره پای کار محرومان و مستمندان بوده و برنامه های ویژه ای را در طول سال به اجرا در می آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت های این کانون بهسازی و نوسازی منازل فرسوده خانواده های کم بضاعت، کمک مالی به نیازمندان، تامین بسته های معیشتی و... بوده که در سال گذشته در چندین مرحله به اجرا در آمده است.

 

وی گفت: امسال نیز این فعالیت ها با حضور پرشور و گسترده بچه های مسجد انجام می شود که از تلاش و پشتکار مسجدی ها در کمک و حمایت از خانواده های کم بضاعت قدردانی می کنیم.

 

پایان پیام/ 691