بازدید و آشنایی بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم با وظایف آتش نشانی

بازدید و آشنایی بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم با وظایف آتش نشانی

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع)» جهرم با حضور در یک ایستگاه آتش نشانی از نزدیک با وظایف آتش نشانان آشنا شدند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آشنایی با حرفه ها و فنون مختلف به منظور شناخت بچه های مسجد از کسب و کارها در برنامه کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم افزود: این مهم در بازدید بچه های مسجد از کسب و کارها و حرفه های مختلف محقق می شود که در این کانون فرهنگی و هنری نسبت به آن اهتمام ویژه شده است.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در اقدامی به همین بهانه بچه های مسجد را به بازدید از یک ایستگاه آتش نشانی شهرستان جهرم فرا خواند.

 

صادقی عنوان کرد: آنچه در این بازدید مورد توجه قرار گرفت آشنایی بچه های مسجد از وظایف آتش نشانی و آتش نشانان بوده است که به خوبی از سوی مسئول ایستگاه آتش نشانی تحقق یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در این بازدید با اصول اطفا حریق و خطرات آتش و همچنین مواد محترقه آشنا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه این بازدید ویژه نوجوانان مسجدی انجام شد، تصریح کرد: در این بازدید حدود 20 نفر از بچه های مسجد حضور پیدا کرده و از نزدیک با عملکرد آتش نشانی آشنا شدند.

پایان پیام/ 691