کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس محسوب می شود

کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس محسوب می شود

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی گفت: مسجد «حسن ابن علی (ع)» یکی از مساجد فعال شیراز است و محور محله محسوب می شود و بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این محل با محوریت این مسجد شکل می گیرد و کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال فارس به حساب می آید.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، درحاشیه بازدید استاندار فارس از کانون «شهید سجادیان»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امروز با هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس جمعی از مدیران استانی و شهرستان در مسجد «حسن ابن علی (ع)» محله «شیشه گری» از نردیک با فعالیت های کانون «شهید سجادیان» آشنا شدند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اظهار کرد: در این مراسم «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس، «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، «سید احسان اصنافی»، شهردار شیراز و جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان استانی نظیر آب و برق حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان مسجد بازدید شد و مسئولین قول مساعد دادند که به مشکلات محل نظیر آب و فاضلاب و برق محله «شیشه گری» رسیدگی ویژه انجام گیرد، تاکید کرد: مساعدت ویژه ای برای فعالیت های فرهنگی جوانان و نوجوانان هم در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه مقرر شد هر 2 ماه یکبار مسجدی توسط ستاد کانون های مساجد فارس انتخاب شود تا به همین شکل استاندار فارس در آن حضور یابد و به مسائل مسجد و محله رسیدگی شود، افزود: مسجد «حسن ابن علی (ع)» یکی از مساجد فعال شیراز است و محور محله «شیشه گری» محسوب می شود و بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این محل با محوریت این مسجد شکل می گیرد و کانون «شهید سجادیان» از کانون های فعال استان فارس، به حساب می آید.

وی در پایان اظهار کرد: در حاشیه این بازدید میز خدمت مسئولین اجرایی استان هم برپا شد و مردم برای رفع مشکلات خود بدون واسطه با مسئولین استانی گفت و گو کردند.

پایان پیام/ 130