توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی میان اهالی روستاهای جهرم به همت کانون «امام صادق (ع)»

توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی میان اهالی روستاهای جهرم به همت کانون «امام صادق (ع)»

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تعداد ۵۰ بسته معیشتی و فرهنگی را میان اهالی چند روستای شهرستان جهرم توزیع کردند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تشکیل یک گروه جهادی بوده که به منظور حمایت از خانواده های کم بضاعت و محروم ایجاد شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: این گروه جهادی از بدو تشکیل تا کنون منشأ خدمات بسیاری برای اقشار محروم جامعه بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به برنامه عیدانه گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، عنوان کرد: این برنامه با هدف حمایت از خانواده های محروم بخش «کردیان» شهرستان جهرم انجام شد که در قالب آن بسته های مواد غذایی میان اهالی محروم چند روستای این بخش توزیع شد.

 

صادقی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در اردوی جهادی که به روستاهای این بخش داشتند تعداد 50 بسته مواد غذایی را میان اهالی روستاهای «موسویه»، «علویه»، «مادوان» و «عشایر ولی شاهی» توزیع کردند.

 

وی بیان کرد: این بسته های حاوی اقلامی همچون برنج، روغن، قند وشکر و همچنین بسته های فرهنگی و لوازم التحریر بوده که با هزینه 70 میلیون ریال تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه این بسته ها با همکاری بسیج و اتاق اصناف، بخشداری و گروه جهادی این کانون تهیه شده است، گفت: بسته های معیشتی و فرهنگی میان خانواده های کم بضاعت و دانش آموزان محروم روستایی توزیع شده است.

پایان پیام/ 691