بهره مندی از فضای مجازی به منظور آموزش احکام شرعی در کانون «دوستان آسمانی»

بهره مندی از فضای مجازی به منظور آموزش احکام شرعی در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و با قرار دادن کلیپ های انیمشین، فیلم و... با عناوین احکام شرعی، زمینه آموزش به نوجوانان و کودکان را فراهم آورده اند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آموختن احکام شرعی از الزامات هر فرد است که پس از رسیدن به سن تکلیف، لازم است ضمن فرا گرفتن آن در زندگی خود ساری و جاری کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: کانون های مساجد به عنوان مرکز تجمع نوجوانان و جوانان با کارکردهای معنوی، مکانی برای آموزش احکام و مسائل شرعی است.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به احکام شرعی به ویژه برای گروه سنی نوجوان، عنوان کرد: آموزش احکام به روش های مختلف قابل انتقال و تفهیم است که از جمله آن فیلم های آموزشی، کلیپ، عکس نوشته، موشن گرافیک و... است.

 

گواهیان بهره مندی از فضای مجازی به منظور انتقال احکام شرعی به گروه های هدف را مورد تاکید قرار داد که این امر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: بچه های مسجد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و با قرار دادن کلیپ های انیمشین، فیلم و... با عناوین احکام شرعی، زمینه آموزش به نوجوانان و کودکان را فراهم آورده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: احکام شرعی در قالب فیلم و با زبان ساده و به شکل روان و جذاب می تواند در جذب مخاطب به فراگیری مسائل دینی و به کار گیری آن در زندگی نقش بسیار موثری داشته باشد که این امر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اجرا در آمده است.

 

وی گفت: علاوه بر این، بیان احکام شرعی در کلاس های هفتگی بچه های مسجد و در مقاطع مختلف سنی از دیگر عملکردهای این کانون در این زمینه بوده که از گذشته انجام شده است.

پایان پیام/ 691