پایان پویش «سفره هفت سین مهدوی» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی برترین ها

پایان پویش «سفره هفت سین مهدوی» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی برترین ها

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۱
گواهیان گفت: پویش «سفره هفت سین مهدوی» کانون فرهنگی و هنری ‌«دوستان آسمانی» جهرم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «سفره هفت سین مهدوی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با توجه به مقارن شدن میلاد حضرت اباصالح المهدی (عج) با زمان تحویل سال ۱۴۰۱ به اجرا در آمده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این پویش از بچه های مسجد خواسته شد تا سفره هفت سین شان را مهدوی تزئین کرده و تصویر آن را برای شرکت در پویش ارسال کنند.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از پویش «سفره هفت سین مهدوی» عنوان کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این پویش تا سوم فرودین ماه اعلام شده بود که آثار متعددی ازسوی بچه های مسجد به این پویش ارسال شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه در پایان پنج اثر منتخب این پویش تقدیر شدند، عنوان کرد: «امیررضا رحمانیان»، «حسین قنبرنژاد»، «عباس رحمانیان» و «امیرعلی رحمانیان» به عنوان برترین های پویش «سفره هفت سین مهدوی» انتخاب شدند.

 

گواهیان در پایان خاطرنشان کرد: آثار به قید قرعه انتخاب شده و منتخبان برای دریافت جوایز خود باید به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مراجعه کنند.

پایان پیام/ 691