برنامه «همدلی عیدانه» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد

برنامه «همدلی عیدانه» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: برنامه «همدلی عیدانه» با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، برنامه «همدلی عیدانه» با دورهمی مسجدی ها برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این برنامه به منظور تجلیل از بچه های مسجد در برگزاری جشن های نیمه شعبان برگزار شد، افزود: جشن های نیمه شعبان امسال با برنامه ریزی منسجم و اجرای برنامه های متنوع در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد که نقش بچه های مسجد در اجرای برنامه ها بارز بود.

 

وی بیان کرد: اجرای سرود، برگزاری مسابقه های فرهنگی، نورافشانی، مداحی و مولودی خوانی و... از برنامه های این کانون در نیمه شعبان بود که با استقبال پرشور مردم محله واقع شد.

 

صادقی عنوان کرد: دورهمی «همدلی عیدانه» بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همراه با صرف شام همراه بود که یک شب به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور بیش از 20 نفر از بچه های مسجد در گروه های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد که از آنها به سبب همکاری و فعالیت در ویژه برنامه های جشن ایام نیمه شعبان تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/ 691