طرح آموزشی معراج با محوریت مساجد و مدارس اجرا می شود

طرح آموزشی معراج با محوریت مساجد و مدارس اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: طرح آموزشی معراج یکی از برنامه های مشترک کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) است که با همراهی هیئت امنای مسجد ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی که در ایام نوروز آغاز شده است.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ایام نوروز، گفت: طرح آموزشی معراج یکی از برنامه های مشترک کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) است که با همراهی هیئت امنای مسجد ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی که در ایام نوروز آغاز شده است.
 
امام جماعت مسجد ابوالفضل (ع) جیرفت افزود: سعی داریم در راستای این طرح افراد ۱۲ تا ۲۰ ساله را با نماز و برکات آن، احکام و حکمت های نماز آشنا کنیم.
 
وی ابراز کرد: طرح آموزشی معراج تا ۵ مرداد ماه ادامه دارد و ویژه دانش آموزان پسر و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح شهرستان است که از طریق تعامل با مدارس اجرا می شود.
 
حجت الاسلام سعیدی در تشریح این طرح، ادامه داد: ۱۰ جزوه آموزشی در نظر گرفته شده که در پایان هر جزوه از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود.
 
امام جماعت مسجد ابوالفضل (ع) جیرفت اظهار کرد: برای این آزمون ها در مجموع ۳۱۳ امتیاز به نیت یاران امام زمان (عج) مدنظر قرار گرفته شده که نوجوانان برای کسب این امتیازات باید تلاش کنند.
 
وی اضافه کرد: نفرات برتر طرح آموزشی معراج در شهریور ماه به سفر زیارتی کربلای معلی اعزام می شوند.
 
حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: در کنار اجرای این طرح یکسری برنامه جنبی از جمله طرح تلاوت نور، حفظ آیه الکرسی،  اردو، پیاده روی، زیارت قبور مطهر شهدا و بازدید از اماکن صنعتی، علمی و فرهنگی شهرستان جیرفت در نظر گرفته شده است.
 
 امام جماعت مسجد ابوالفضل (ع) جیرفت عنوان کرد: هدف از اجرای طرح آموزشی معراج، آشنایی نوجوانان با نماز و آثار و برکات فردی و اجتماعی نماز است.

پایان پیام/ 586