مجموعه مستند «در حریم خوبان» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

مجموعه مستند «در حریم خوبان» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
گواهیان از تولید مجموعه مستند «در حریم خوبان» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه مستند «در حریم خوبان» جدیدترین اثر تولیدی گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم است که به بازدید بچه های مسجد از اردوی راهیان نور اختصاص دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مستند که در قالب مجموعه های مختلف تهیه شده، هر کدام از قسمت های آن به یک منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.

 

وی بیان کرد: در مستند «در حریم خوبان» خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس  مشقات و دشواری های آن دوران درخشان و همچنین رشادت های رزمندگان و شهدا روایت شده است.

 

گواهیان به عوامل ساخت این مجموعه مستند اشاره کرد و اظهار داشت: کار تصویربرداری، تدوین و کارگردانی مستند «در حریم خوبان» توسط «اسماعیل اکسیری فرد» و «رضا رحمانی جهرمی» انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: این مستند در قسمت های مختلف در فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

 

به گزارش شبستان، بچه های مسجد در این اردو از مناطق عملیاتی همچون «علقمه»، «فکه»، «فتح المبین» و «دهلاویه» و دیگر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

پایان پیام/ 691