توزیع ۵۰ بسته معیشتی «رمضانیه» از سوی کانون «امام صادق (ع)» میان خانواده های کم بضاعت

توزیع ۵۰ بسته معیشتی «رمضانیه» از سوی کانون «امام صادق (ع)» میان خانواده های کم بضاعت

تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی طرح «رمضانیه» از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در سال گذشته طرح «کمک مومنانه» را با هدف رسیدگی و حمایت از خانواده های کم بضاعت و مستمند محله در چند مرحله به اجرا در آورده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: آخرین مرحله توزیع بسته های مواد غذایی در سال گذشته نیز همزمان با نیمه شعبان و در آستانه عید نوروز انجام شده است.

 

وی با اشاره به طرح «رمضانیه» این کانون و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های کم بضاعت، عنوان کرد: بچه های مسجد در این طرح که همزمان با آغاز ماه رمضان به اجرا در آمد، تعداد 50 بسته مواد غذایی را میان خانواده های کم بضاعت توزیع کردند.

 

صادقی عنوان کرد: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل اقلامی همچون گوشت مرغ، ماکارونی، گوشت گوسفند، برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های «رمضانیه» در این طرح، به همت و تلاش بچه های مسجد و مشارکت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان از تلاش بچه های مسجد و همت خیران در دستگیری و حمایت از مستمندان و خانواده های کم بضاعت قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به نیازمندان شد.

پایان پیام/ 691