طرح «حقوق شهروندی» با همکاری کانون‌های مساجد گیلان اجرا می‌شود

طرح «حقوق شهروندی» با همکاری کانون‌های مساجد گیلان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از اجرای طرح «حقوق شهروندی» در ۳۰۰ موضوع و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از دی ماه سال ۹۸ در مساجد منتخب آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ ادامه دارد.

حجت الاسلام «رضوانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «حقوق شهروندی» در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و شهرداری استان گیلان در  300 موضوع اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان با اشاره به محورهایی که در این طرح به اجرا در می آید، افزود: سلامت، خلاقیت، هنرهای تجسمی، شهروند الکترونیک، کارآفرینی، صنایع غذایی، فعالیت های هنری و فرهنگی از جمله محورهایی است که در این طرح مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه 20 مسجد منتخب در استان گیلان برای اجرای این طرح آمادگی دارند، تصریح کرد: اجرای این طرح از دی ماه سال ۹۸ در مساجد منتخب آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ ادامه دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری با شهرداری رشت برای برگزاری برنامه های ویژه به مناسبت «روز رشت»، برگزاری سلسله جلسات فهما، ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری در پایگاه اطلاع رسانی بچه های مسجد، راه اندازی کانون فرهنگی هنری در مساجد از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان قرار دارد.

پایان پیام/ 40