برگزاری جلسات روزانه تفسیر و قرائت قرآن در کانون «امام صادق (ع)

برگزاری جلسات روزانه تفسیر و قرائت قرآن در کانون «امام صادق (ع)

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
صادقی گفت: جلسات روزانه قرائت و تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، جلسات قرآن کریم به صورت روزانه در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: این جلسات به صورت جزءخوانی و تفسیر قرآن با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون همه روزه در این کانون برگزار می شود.

 

وی شروع جلسات قرآنی در این کانون را از ابتدای ماه مبارک رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: این جلسات از ساعت هفت تا 9 و نیم صبح ویژه خواهران برگزار می شود.

 

صادقی عنوان کرد: همچنین پیش از اقامه نماز مغرب و عشا نیز جلسات دیگری با موضوع قرآن و احکام ویژه عموم مردم و نمازگزاران در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» انجام می شود.

 

وی ادامه داد: این جلسات نیز همه روزه تا پایان ماه رمضان از ساعت 19 در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان از عموم بانوان برای شرکت در جلسات قرآنی و دیگر اهالی مسجد برای شرکت در جلساتی که پیش از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691