احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد و رابطین کانونی فهما در زنجان ابلاغ می شود

احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد و رابطین کانونی فهما در زنجان ابلاغ می شود

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مدیرستاد رویداد ملی فهما برای شرکت در اولین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان و ابلاغ احکام اعضا و رابطین کانونی فهما روز یکشنبه ۳ آذرماه سال جاری در زنجان حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیرستاد رویداد ملی فهما به منظور شرکت در اولین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان و ابلاغ احکام اعضا و رابطین کانونی فهما 3 آذر ماه سال جاری به زنجان سفر می کند.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در تشریح جزئیات برنامه حضور مدیرستاد رویداد ملی فهما در زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در استان زنجان 192 باب کانون فرهنگی و هنری روستایی و 126 باب کانون فرهنگی و هنری شهری فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام نقی یارمحمدی ادامه داد: در راستای اجرای رویداد ملی فهما در زنجان 18 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد به عنوان کانون معین تعیین شده است.

 

وی افزود: به منظور ارتباط بیشتر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با کانون های استانی هر یک از کانون های معین، رابط 25 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد هستند.

 

این مقام مسئول همچنین به آغاز طرح امتیازدهی کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: هریک از کانون ها می توانند با توجه به شاخص های ارزیابی و رتبه بندی در این سامانه نسبت به ثبت اقدامات خود تا سقف 20 هزار امتیاز اقدام کنند.

 

به گفته مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، اعتبارات اختصاصی به کانون های مساجد از طریق این سامانه و امتیازهای کسب شده توسط کانون ها براساس طرح ها و برنامه های اجرایی خواهد بود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: شاخص های تعیین شده برای رتبه بندی کانون ها شامل ارتقای فعالیت های قرآن و عترت، شبکه سازی و ساماندهی، ارتقای فعالیت های هنری و ادبی کانون ها، ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، غنی سازی اوقات فراغت، پاسداشت فعالیت های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه و خلاقیت و نوآوری است.

 

وی در ادامه از برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی استان در روز یکشنبه 3 آذر با حضور مدیرستاد رویداد ملی فهما و ابلاغ احکام اعضا خبر داد و گفت: احکام مربوط به امام جمعه، استاندار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، شهردار زنجان، فرمانده بسیج استان، نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرستاد استان در این جلسه ابلاغ خواهد شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: همچنین عصر همان روز جلسه ای با حضور رابطین کانونی فهما با حضور مدیرستاد رویدادملی فهما تشکیل و احکام 18 تن از کانون های معین این طرح ابلاغ خواهد شد.

پایان پیام/ 73