برنامه های ویژه ماه رمضان محور نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان

برنامه های ویژه ماه رمضان محور نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: محور اولین نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در سال ۱۴۰۱، پیگیری روند اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز اولین نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره افزود: محور این نشست، پیگیری روند اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد.
 
وی بیان کرد: یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، اجرای طرح تلاوت نور است که روزانه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سطح مساجد اجرا می شود.
 
خوبی زاده ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح، یک صفحه از قرآن کریم همراه با تفسیر توسط امام جماعت مسجد قرائت می شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: برای حمایت از اجرای طرح تلاوت نور تاکنون قرآن کریم در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار داده شده است.
 
وی اظهار کرد: در این ماه مبارک رمضان نیز آن دسته از مساجدی که برای اجرای طرح تلاوت نور نیاز به قرآن دارند، در اختیار آنها قرار داده می شود.
 
خوبی زاده اضافه کرد: همچنین برای رونق بخشیدن به جلسات سنتی قرآن کریم، تاکنون قرآن در اختیار مربیان و برگزار کنندگان این جلسات معنوی قرار داده شده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه رمضان را ماه همدلی خواند و عنوان کرد: طرح کمک مومنانه و افطار کریمانه از دیگر برنامه های کانون های مساجد است که با هدف دستگیری از نیازمندان در این ماه اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586